Strona główna > Blog > Bezpłatna wizyta przedstawiciela i wycena przeprowadzki. Dlaczego warto z nich skorzystać?

Bezpłatna wizyta przedstawiciela i wycena przeprowadzki. Dlaczego warto z nich skorzystać?

Mimo tego, że profesjonalne, kompleksowe przeprowadzki cieszą się coraz większą popularnością, to część osób wciąż waha się przed zamówieniem takiej usługi. Najczęstszą obiekcją niewątpliwie jest niepewność dotycząca kosztów. Nie wszyscy jednak wiedzą, że przygotowanie wyceny może być bezpłatne. I to nie tylko takiej mocno ogólnej, ale też spersonalizowanej: wykonanej na podstawie spotkania z naszym przedstawicielem. Również za darmo i bez zobowiązań.

Image by nensuria on Freepik

Kompleksowe przeprowadzki z wizytą przedstawiciela

Wizyta przedstawiciela firmy przeprowadzkowej, nazywana też wizją lokalną (za czym nie przepadamy, bo mocno kojarzy się z true crime), jest najprostszą metodą uzyskania precyzyjnej wyceny przeprowadzki. Takie spotkanie ma szereg zalet. Po pierwsze, możemy dokładnie zapoznać się z Twoimi potrzebami.

Zobaczymy na żywo, jakiego rodzaju czy jakich gabarytów meble i sprzęty planujesz przewieźć do nowego domu, mieszkania lub biura. Dzięki temu będziemy wiedzieć między innymi, jakie materiały zabezpieczające przygotować, ilu pracowników zaangażować do bezpiecznego demontażu mebli i ich ponownego montażu.

Co więcej, poznamy lepiej miejsce, z którego ma zostać wykonana kompleksowa przeprowadzka. Zobaczymy zatem, jakie są możliwości podjazdu samochodem transportowym pod drzwi wejściowe. Ustalimy również, czy cięższe oraz większe przedmioty będziemy przenosić przez drzwi, czy lepiej zabrać na miejsce specjalistyczny sprzęt do ich wynoszenia przez balkon lub okna. Przydaje się on np. przy transporcie pianin, ale też zabytkowych, ciężkich mebli, które nie zawsze można rozłożyć na mniejsze elementy.

Oszacujemy też zapotrzebowanie dotyczące pakowania rzeczy. Tak, tym też możemy się zająć! A dzięki takiemu spotkaniu określimy, jakiego rodzaju i wielkości czy w jakiej ilości będą potrzebne materiały do pakowania. Aż w końcu: przygotujemy listę rzeczy wymagających przewozu, co daje Ci dwie spore korzyści: mniej pracy dla Ciebie i jeszcze dokładniejsza wycena.

Spotkanie na żywo, czyli upewnij się, komu powierzasz usługi transportowe i przeprowadzkowe

Z Fortis Przeprowadzki masz pewność, że spotkanie przebiegnie bezstresowo. Nim jednak przejdziemy do omówienia tego wątku, zaznaczymy od razu kolejną wartość dodaną przeprowadzenia takiej wizyty naszego przedstawiciela. Otóż: podczas spotkania możesz upewnić się, czy właśnie z nami zechcesz współpracować. Nie oszukujmy się: czynnik ludzki ma znaczenie. Jasne, możemy mówić: jesteśmy świetnym zespołem, naprawdę warto! Może powtarzać to Twój znajomy, który nas polecił (jeśli tak było, to dziękujemy, Znajoma Osobo!). Mogą mówić o tym oceny naszej firmy w Google czy na Facebooku. Ale wiadomo, każdy woli przekonać się na własnej skórze, że faktycznie tak jest.

Zatem chcesz zweryfikować, czy zamówienie usługi przeprowadzki właśnie u nas będzie dobrą decyzją. W trakcie spotkania nie tylko uzyskasz odpowiedzi na swoje ewentualne dodatkowe pytania, ale też po prostu nas poznasz. Sprawdzisz, jacy jesteśmy, po prostu: komu powierzysz swoje mienie. A już teraz możemy Cię z czystymi sumieniami zapewnić, że zrobimy wszystko, by zarówno sama wizyta naszego przedstawiciela nie była dla Ciebie stresująca, jak i cała przeprowadzka.

Członek naszego zespołu sprawnie oceni wymagania dotyczące przeprowadzki, oczywiście na tyle sprawnie, o ile pozwala zachowanie koniecznej precyzyjności. To właśnie dzięki niej możesz cieszyć się później z szybkiej przeprowadzki – będziemy dokładnie wiedzieć, czego się spodziewać, więc praca przebiegnie tak szybko, jak tylko jest to możliwe.

Szybkie przeprowadzki: wizyta na miejscu a konsultacja telefoniczna i wirtualna

Spotkanie z naszym przedstawicielem nie jest jedyną drogą wykonania wyceny przeprowadzki, jaką możemy Ci zaproponować. Skontaktujesz się z nami na wiele różnych sposobów, w tym przez telefon, na wideorozmowie, Messengerze czy mailowo. I każdy z tych kanałów komunikacji pozwala nam ocenić, ile może kosztować Twoja przeprowadzka, a także udzielić Ci pomocnych odpowiedzi na wszelkie pytania. Każdy z nich wymaga też jednak różnego zaangażowania z Twojej strony.

Konsultacja telefoniczna

W trakcie rozmowy przez telefon postaramy się uzyskać jak najwięcej szczegółowych informacji na temat rzeczy wymagających przeprowadzki. Będziemy zatem potrzebować od Ciebie listy rzeczy do przewozu i danych nt. rozmiarów tych większych oraz cięższych, a także informacji o tym, czy któreś z nich wymagają szczególnego podejścia przy przeprowadzce (np. transport pianina lub transport sejfu).

Wspólnie ustalimy również, jakiego rodzaju usług będziesz potrzebować. Czy interesuje Cię kompleksowa przeprowadzka, od pakowania rzeczy, przez demontaż mebli i sprzętów, aż po ich rozpakowywanie i montaż w nowym miejscu, czy tylko konkretne usługi (np. sam transport albo dodatkowo przechowywanie rzeczy).

Osobiście zalecamy konsultację telefoniczną raczej w przypadku mniejszych przeprowadzek dotyczących np. kawalerek czy siedzib JDG (takich jak niewielkie biuro rachunkowe).

Wideorozmowa

Podczas wideorozmowy nie tylko zobaczymy się face to face, ale też będziesz mieć możliwość pokazania nam na żywo rzeczy, które wymagają przeprowadzki. Włączymy zatem kamerki i obejrzymy meble, sprzęty czy mniej standardowe rzeczy do przewozu (duże akwaria, terraria, instrumenty muzyczne, marmurowe blaty etc.). Dzięki temu dokładniej oszacujemy zapotrzebowanie dotyczące zabezpieczenia mienia, metody jego wyniesienia z mieszkania/domu/biura, rąk do pracy i tak dalej. Oczywiście to też usługa bezpłatna.

Kiedy sprawdza się wideorozmowa? Przede wszystkim przy niewielkich przeprowadzkach, szczególnie gdy transport przeprowadzki będzie obejmował nietypowe mienie. Taki wirtualny spacer po Twoim mieszkaniu lub biurze da nam lepszy obraz sytuacji, niż same rozmowy telefoniczne, a Tobie zaoszczędzi czas i nerwy. Bo przecież przy zwykłym połączeniu może się zdarzyć, że coś wyda Ci się nieistotne (np. podkreślenie, że biblioteczka jest cała szklana), a w rzeczywistości będzie miało wpływ na koszt przeprowadzki.

Komunikator lub e-mail

Na początek możesz wypełnić nasz formularz wyceny przeprowadzki, po którym skontaktujemy się z Tobą mailowo lub telefonicznie. I jeżeli w trakcie pierwszych rozmów zaznaczysz, że wolisz kontaktować się tylko wirtualnie, to oczywiście będziemy mogli zostać na tym etapie. Jednak taka forma dokonywania wszelkich ustaleń jest bardziej czasochłonna – i dla Ciebie: angażująca. Będziemy bowiem potrzebować listy rzeczy do przewozu, wymiarów i wagi mebli oraz sprzętów, wymiarów drzwi, a także spisu usług, których oczekujesz.

Ze względu na to, że wymienianie się e-mailami czy wiadomościami np. na Messengerze trwa dłużej od rozmowy telefonicznej albo z użyciem kamery, taką metodę dochodzenia do wyceny zalecamy raczej dla najprostszych przeprowadzek. Np. dla studentów, którzy czasowo przeprowadzają się do miasta akademickiego, więc zabierają niewiele rzeczy i to takich „podstawowych”.

Spotkanie na żywo

Zalety spotkania na żywo omówiliśmy wcześniej, więc tylko tak w skrócie: umożliwia najbardziej precyzyjną ocenę zakresu wymaganych prac. To rozwiązanie polecamy więc wszystkim, szczególnie w przypadku bardziej skomplikowanych przeprowadzek. Jest zatem dobre dla firm czy osób chcących przewieźć sporo rzeczy, w tym meble i sprzęty lub nietypowe mienie.

Darmowa wycena przeprowadzki – umów się i otrzymaj bezpłatną wycenę!

Bez względu na to, czy zdecydujesz się na spotkanie z naszym przedstawicielem, kontakt telefoniczny, wideorozmowę czy czat, w każdym przypadku przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę wstępną. Usługa jest w pełni niezobowiązująca, zatem nawet po spotkaniu na żywo możesz po prostu zrezygnować, bez ponoszenia żadnych kosztów. A jeśli nie wiesz, jaka forma przeprowadzania rozmów będzie lepsza dla Ciebie, to po prostu nas zapytaj – chętnie doradzimy.

Nic nie tracisz, więc skontaktuj się z nami i otrzymaj bezpłatną wycenę swojej przeprowadzki!

Poradnik przeprowadzkowy
Jak zapakować sprzęt komputerowy?

Planując zmianę miejsca zamieszkania musimy znaleźć odpowiedź na wiele trudnych pytań, jednym z nich jest pytanie jak zapakować sprzęt komputerowy? Sprzęt tego typu nie dość, że jest niezwykle drogi (cena zestawu komputerowego waha się od kilku do nawet kilkudziesięciu tysięcy złotych) to również jest niezwykle delikatny. Ponadto komputer to nie tylko sprzęt, to również pliki…