Strona główna > Blog > Przeprowadzka. Co będzie jeśli coś się uszkodzi?

Przeprowadzka. Co będzie jeśli coś się uszkodzi?

Przeprowadzka z firmą przeprowadzkową, to rozwiązanie, które gwarantuje, że klient nie musi przeprowadzać się samodzielnie, ponosić z tego tytułu kosztów, a – co najważniejsze – nie musi poświęcać ani czasu, ani wysiłku na to, by przenosić i przewozić rzeczy we własnym zakresie. O tym, że może to być trudne, wie każdy, kto tej sztuki próbował.

Zajmując się rzeczami klientów, dochowujemy wszelkiej staranności, by dotarły na miejsce w stanie nie pogorszonym i z reguły tak właśnie się dzieje. W celu uzyskania tego efektu, każda rzecz jest stosownie zabezpieczana, każda rzecz również jest traktowana zgodnie z zasadami jej przenoszenia czy też transportu. Dobrze zabezpieczony ładunek trafia do samochodu dostawczego lub ciężarowego, gdzie jest odpowiednio zabezpieczany przed przesunięciem. Wiemy, że zabezpieczanie ładunku jest bardzo istotne i przywiązujemy do niego sporą uwagę. Oczywiście – im dłuższa trasa, tym ważniejsze jest, by ładunek był chroniony lepiej, dłużej będzie bowiem poddawany wstrząsom i przeciążeniom.

Uszkodzenia towaru podczas przeprowadzki zdarzają się niezwykle rzadko.

Pomimo największych starań, zdarza się – choć niezwykle rzadko – że jakiś element ładunku ulegnie uszkodzeniu. Zdarzyć się to jednak może z winy jednej i drugiej strony. Firma jest w stanie dochować najwyższej staranności przeprowadzki i transportu, ale – na przykład – nie może przewidzieć, czy klient spakował rzeczy do kartonów tak jak należy. Uszkodzenia rzeczy w kartonach zdarzają się, bez wpływu pracowników firmy przeprowadzkowej. Źle zabezpieczone rzeczy, to pierwszy krok, by się stłukły, pogięły czy rozdarły. Nie chcemy w ten sposób umniejszać swojej odpowiedzialności, informujemy jednak, że takie sytuacje również się pojawiają.

Polisa ubezpieczeniowa gwarantuje wypłatę odszkodowania w przepadku jeśli coś się uszkodzi.

Bez względu na wszystko, ładunek powierzony firmie to ładunek, za który firma odpowiada. W tym celu nie tylko przywiązujemy wagę do odpowiedniego transportu, ale również zawsze posiadamy odpowiednią polisę ubezpieczeniową, gwarantującą, że w przypadku zniszczenia jakiejś części ładunku, klient otrzyma od zakładu ubezpieczeń stosowne odszkodowanie.

W celu ochrony swoich interesów, zalecamy zawsze sprawdzenie ładunku, który dotrze do nowego miejsca zamieszkania. Idealnie jest, jeśli już w tym momencie otrzymamy informacje o tym, że wydarzyła się taka sytuacja jak zniszczenie ładunku. Oczywiście jeśli nasi pracownicy zauważą to wcześniej – poinformują o tym fakcie klienta i sporządzą odpowiednią dokumentację fotograficzną.

Zdajemy sobie sprawę z tego, ze nie wszystko można odkryć od razu, zachęcamy więc do zgłaszania takiej sytuacji, również po czasie – wielu klientów odkrywa zniszczenia w trakcie rozpakowywania czy meblowania nowego miejsca.

Nigdy nie uciekamy od odpowiedzialności i możemy zagwarantować, że żaden klient nie poniesie strat związanych z wykonywaną przez nas przeprowadzką, a więc również z tytułu ewentualnych zniszczeń rzeczy.

Poradnik przeprowadzkowy
Jak sprzedać mieszkanie lub dom

Sprzedaż mieszkania lub w obecnych czasach nie jest wcale zadaniem łatwym. Na rynku można znaleźć bardzo wiele ofert i niestety każdy kupujący czeka na niespotykana okazję, by kupić mieszkanie zadbane, w dobrym stanie, odpowiedniej lokalizacji i do tego po cenie niższej niż rynkowa. Jeśli więc nie chcemy obniżać ceny, a zależy nam na szybkiej sprzedaży, powinniśmy na…